Dostawa i Płatności

Koszty transportu

Koszty transportu nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane w końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy zapłacić, aby zamówienie zostało zrealizowane. Zamawiając kilka produktów za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

Szczegółowy cennik

Koszt dostawy kurierem

 

Koszt dostawy pocztą - przesyłka ekonomiczna

 

Koszt dostawy pocztą - przesyłka priorytetowa

 

 


Terminy dostawy

Na czas oczekiwania na przesyłkę składają się: czas kompletowania zamówienia przez nasz sklep oraz czas dostawy przez Pocztę Polską lub kuriera. Zarówno czas oczekiwania jak i koszty uzależnione są od tego, jaki rodzaj przesyłki wybierzesz podczas dokonywania zakupów. Należy pamiętać, że czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy w dniach roboczych. W zależności od stanów  magazynowych naszych oraz dostawców czas realizacji zamówienia może wynosić:

2 dni ( licząc dni robocze )
3-5 dni ( licząc dni robocze )
7-10 dni ( licząc dni robocze )
30 dni ( licząc dni robocze )

PRZESYŁKA KURIERSKA

Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską to 24-48h od momentu nadania przesyłki na terenie kraju.
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania, prosimy o kontakt.

PRZESYŁKA POCZTOWA

Deklarowany czas przesyłki przez Pocztę Polską to od 2-5 dni roboczych licząc od momentu nadania paczki na terenie kraju. Przesyłka pocztowa ekonomiczna zwykle dociera do naszych klientów w ciągu 3-5 dni roboczych, natomiast przesyłka pocztowa priorytetowa w ciągu 2-3 dni roboczych ( bez żadnej gwarancji). O nadaniu przesyłki informujemy mailem.Terminy dostarczenia przesyłek przez pocztę są jedynie deklarowane, co oznacza , że czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć, a klientowi nie przysługuje w takim przypadku zwrot kosztów transportu. Jeśli przesyłka pocztowa nie dotrze w ciągu 14 dni od daty nadania, prosimy o kontakt


Płatności

Decydując się na zakup w naszym sklepie internetowym możesz dokonać płatności na trzy sposoby:

Za pobraniem (gotówka przy odbiorze)
Płacisz gotówką listonoszowi, kurierowi, w urzędzie pocztowym lub punktach odbioru w chwili odbioru przesyłki. W przypadku braku gotówki - kurier ma prawo zwrócić przesyłkę do nadawcy. Informujemy, że w takiej sytuacji klient ponosi koszty transportu w obie strony. Ponowna wysyłka jest realizowana dopiero po otrzymaniu wpłaty za całość zamówienia wraz z kosztami transportu.

Płatność PayU
PayU to szybkie i wygodne płatności internetowe bezpieczne zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Z PayU można płacić na wiele sposobów: e-przelewem kartą płatniczą kontem PayU.

Przelewem
Płacisz po złożeniu zamówienia. Przelew możesz zrobić przez internet, w banku lub na poczcie. Przesyłka zostanie zrealizowana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu drogą elektroniczną, jeżeli płatność odbywa się przez Pocztę Polską pieniądze na konto wpływają później). Przelew proszę zatytułować numerem zamówienia.

Numer rachunku:

Podkarpacki Bank Spółdzielczy - oddział w Dębicy.
Kod SWIFT banku: POLUPLPR
79 8642 1139 2013 3919 6543 0001
PRESTIGE Michał Sikorski, ul. Rzeszowska 93/1, 39-200 Dębica

PayU.pl